צליל ההמתנה הוא העובד הכי טוב שלך, "מצטיין החודש והשנה". הוא לא מתעייף, הוא מדבר ברהיטות ובסבלנות, ודואג לשמר את מאגר הלקוחות שלך, ולגרום ללקוחות חדשים לרצות להמתין עד שתתפנה. צליל ההמתנה יסביר מהם התמחויות החברה שלך, שעות הפעילות, יפנה לכתובת אתר האינטנרנט להתרשמויות, ואף יענה בשבתות ובימי חג כשאין איש במשרד.
כדאי לדאוג שצליל ההמתנה יתאים באופיו לרוח העסק. דוגמאות: מכון יופי, ספא - צליל שקט ועדין, המשדר רוגע. חברה לניקיון - צליל מהיר וקליט המשדר חריצות ודינמיות. משרד עו"ד - מוסיקה קלאסית, ג'אז, המשדרת משרד קלאסי, כמו שאנחנו מתארים כשאומרים לנו עו"ד.
בנוסף לצליל ההמתנה ישנו את הג'ינגל. הג'ינגל מוסר סלוגן (משפט שיווקי) באמצעות שירה ומלודייה קליטה. לא כדאי שיהיה ארוך מ30 שניות. תפקידו לחזור על עצמו בעת שהמתקשר ממתין על הקו. בכך חודר הג'ינגל שלך לתת מודע של הלקוח שלך, ופתאום באמצע היום כאשר מתעסק במשהו אחר לגמרי, מתחיל לזמזם את פזמון העסק שלך, ולא יודע מאיפה זה בא לו. הג'ינגל יתאים בעיבודו ובסגנונו לרוח העסק שלך וימתג אותך כמו שאתה רוצה!
ברגע שקיבלת את הקובץ מחברת ההפקה, צור קשר עם ספק התקשורת שלך, בזק, אורנג', 012 וכו'? ובקש מהם להכניס את צליל ההמתנה אל הקו שלך כפאנטון. ניתן לפנות אלינו למייל magalpro1@gmail.com ולהתייעץ איתנו באשר לכל דבר. ניתן לבקר אותנו באתר www.magalmusic.com ולשמוע דוגמאות לצלילי המתנה המופקים בחברתנו. "מגל הפקות מוסיקה", איתכם מהתו הראשון!
מגל הפקות מוסיקה www.magalmusic.com אייל גל - מפיק מוסיקלי 054-7917152 magalpro1@gmail.com